نصب و اجرای پارتیشن اداری و دوجداره در تهران

پارتیشن اداری

پارتیشن‌ها یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی هستند که از آن‌ها در طراحی دکوراسیون اداری استفاده می‌شود. طراحی محیط‌های اداری پیش از این رواج زیادی نداشت. اما به مرور زمان مدیران مشاغل و صاحبان کسب و کارها از میزان اهمیت این دکوراسیون اطلاع پیدا کردند و امروزه معتقدند توجه به تک تک جزئیات موجود در فضا اقدام بسیار حیاتی است که صاحبان شرکت‌ها باید به آن دقت داشته باشند. آن‌ها معتقدند کارکنان بخش زیادی از طول روز خود را در محل کارشان سپری می‌کنند و قرار گرفتن در محیط متشنج و دارای انرژی منفی می‌تواند تمرکز آن‌ها را دچار مشکل سازد. امروزه طراحان زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و ایده‌های جدیدی را در حوزه دکوراسیون اداری بکار می‌گیرند. بر همین اساس پارتیشن‌ها کاربردی‌ترین ابزارهایی هستند که برای جداسازی محیط استفاده می‌شوند و اگر قصد دارید درباره مدل‌های مختلف این جداکننده‌ها و به ویژه پارتیشن اداری دوجداره اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

درباره پارتیشن‌ها

پیش از این تنها روشی که طراحان داخلی برای جداسازی محیط و تقسیم آن به بخش‌های کوچک‌تر بکار می‌گرفتند، اقدامات طولانی و پرهزینه بازسازی بود که به مرور زمان استفاده از پارتیشن‌ها جایگزین آن شد. پارتیشن‌ها سازه‌های مفیدی هستند که از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند و در محیط‌های اداری استفاده گسترده‌ای دارند. ممکن است شما به عنوان یک طراح در موارد متعددی با فضاهایی روبرو شوید که متراژ بسیار زیادی دارند و برای تقسیم کردن آن به قسمت‌های کوچکتر و کاربردی‌تر باید از پارتیشن‌ها استفاده کنید. بسیاری از طراحان معتقدند که ایجاد محیط‌های شخصی و اختصاصی برای کارکنان باعث می‌شود افراد بتوانند تا حد زیادی کیفیت فعالیت‌های خود را افزایش دهند و با تمرکز بیشتری به کار خود مشغول باشند. در اصل فراهم کردن چنین فضایی به آرامش هر چه بیشتر کارکنان کمک می‌کند و این آرامش می‌تواند راندمان کاری گروه شما را به خوبی بالا ببرد‌.

انواع پارتیشن‌ها

پارتیشن‌ها در مدل‌های مختلفی از متریال، جنس و قیمت در بازار یافت می‌شوند و هر یک برای فضای خاصی و محیط‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی دکوراسیون اداری، انتخاب پارتیشن مناسب و درست برای فضای کاری شما است که بهتر است در این مورد با افراد حرفه‌ای و توانمند مشورت کنید و بهترین گزینه را برای فضای مد نظر خود انتخاب کنید.

پارتیشن‌هایی با متریال‌های گوناگون

پارتیشن‌های اداری از متریال‌های گوناگونی ساخته می‌‌شوند که هر یک از آن‌آن‌ها برا محیط‌هایی با دکوراسیون‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتری جنس‌هایی که در ساخت پارتیشن اداری استفاده می‌شود شامل چوب، شیشه، آلومینیوم، ام دی اف و … است که در میان آن‌ها پارتیشن‌های شیشه‌ای بیشترین طرفداران را به خود اختصاص می‌دهند. پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل ظاهر ساده و مینیمال برای دکوراسیون‌های مدرن بکار گرفته می‌شوند و برای محیط‌‌هایی با نور طبیعی کم بسیار کاربردی هستند. پارتیشن‌های چوبی نیز ظاهر لوکسی دارند و به دلیل ظاهر باشکوه برای سبک‌‌های دکوراسیون کلاسیک استفاده می‌شوند.

پارتیشن‌های دوجداره و تک‌جداره

یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌‌های پارتیشن‌ها، مدل‌های تک‌جداره و دوجداره است که اهمیت بسیار زیادی دارد. می‌توان گفت ضخامت پارتیشن‌ها مرتبط با متریال بکار برده شده در ساخت آن‌ها است که در صورت بالاتر رفتن ضخامت آن‌ها، مقاومت و استحکام این ابزارها افزایش می‌یابد. پارتیشن‌های دوجداره از دو لایه متریال و یک لایه عایق در میان آن‌ها تشکیل می‌شود که این ضخامت بالا باعث مقاومت این جداکننده‌ها در برابر عبور صدا و گرما می‌شود‌. پارتیشن‌های دوجداره معمولا برای محیط‌های پرتردد و شلوغ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از عبور صدا و حرارت به خوبی جلوگیری می‌کند. در مقابل پارتیشن‌های تک‌جداره مقاومت کمتری نسبت به مدل‌های دوجداره دارند و تا حدی می‌توانند از عبور صدا و گرما جلوگیری کنند. مدل‌های دوجداره این جداکننده‌ها نسبت به دیگر مدل‌ها از قیمت بالاتری برخوردار است و عموما وزن سنگین‌تری دارد.

جمع بندی

پارتیشن‌های دوجداره یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های پارتیشن هستند که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند و عایق‌های خوبی در برابر گرما و صدا محسوب می‌شوند. شرکت پارتیران یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است که با ارائه خدمات مناسبی مانند امکان خرید مستقیم و بدون واسطه همراه با قیمت‌های خوب، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند.

 

امیتاز شما به این صفحه
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی